Klantenservice

  • Hoe kan ik jullie bereiken?
  • Op welke tijden kan ik jullie bereiken?
  • Is telefonische service gratis?

 Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
  • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  • Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
  • Kan ik met stapelkorting producten combineren?
  • Wordt de stapelkorting automatisch verrekend?

 Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  • Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
  • Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
  • Hoe werkt betalen middels overschrijving?

 Bezorgen

  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  • Hoe zie ik of een product op voorraad is?
  • Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
  • Wie levert mijn bestelling?
  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
  • Kan ik een bezorgafspraak maken?

 Retourneren

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
  • Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
  • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
  • Mijn filament is niet meer vaccuum verpakt, kan ik nog steeds retourneren?

Staat je vraag er niet tussen? Dan kun je ons altijd bereiken door te mailen naar info@hestay.nl of even te bellen naar (0416) 854 344.

 Klantenservice

Op welke manieren kan ik jullie bereiken?
We zijn bereikbaar via de telefoon, email en de online chat. Wil je direct een antwoord op je vraag/opmerking kun je gebruik maken van de online chat of bel je naar 0416 854 344.

Op welke tijden kan ik jullie bereiken?
Onze telefonische klantenservice is op de volgende tijden bereikbaar:
Maandag – vrijdag              08:00 – 22:00 uur
Zaterdag                            09:00 – 18:00 uur

Mailen kan natuurlijk ieder moment van de dag 365 dagen per jaar naar info@hestay.nl. Je krijgt dan binnen 48 uur van ons antwoord op je vragen/opmerkingen. In het venster van de online chat kun je gemakkelijk zien of de chat beschikbaar is voor je vragen/opmerkingen.

Zijn jullie gratis telefonisch te bereiken?
We maken gebruik van een algemeen telefoonnummer. Je betaalt alleen een lokaal tarief en niks extra’s.

 

Bestellen

 

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product in de winkelwagen door op de “in winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “bestelling afronden” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Kopen” drukt is de bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is helaas niet mogelijk. Hestay beschikt nog niet over een fysieke winkel en kan alleen bestellingen naar je toe sturen.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. Wanneer je de factuur voor 16:00 ontvangen hebt, heb je de bestelling de volgende dag in huis.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Je kan je bestelling annuleren of wijzigen wanneer de bestelling nog niet verzonden is. Je bestelling is verzonden wanneer je een track & trace code van ons heeft ontvangen. Als de bestelling verzonden is kan het helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd worden. Je kan binnen 30 dagen gebruik maken van het recht om je producten te retourneren.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik met stapelkorting producten combineren?
Nee, het is helaas niet mogelijk stapelkorting te krijgen als je producten combineert. De stapelkorting is alleen van toepassing bij bestelling van een meervoud van één artikel.

Word de stapelkorting automatisch verrekend?
Ja, de stapel korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Je kan op Hestay.nl betalen via:
– iDeal
– PayPal
– Overschrijving:
– Sofort Banking
– Creditcard
– Bitcoin
– Bancontact / mistercash

Elke directe betaling loopt via onze betalingsprovider Mollie. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd? 
Bestellingen worden direct geleverd (voor 16:00 besteld, morgen in huis). Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg.

Hoe werkt betalen middels overschrijving?
Je kiest in het bestelproces voor “overboeken”, in het scherm zie je alle betaalspecificaties, deze ontvang je na bevestigen ook in de email. Je kan nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen met je bestelling!

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Voor bestellingen boven de €60,- binnen Nederland brengen wij geen verzendkosten in rekening. Voor verzending onder de €60,- binnen Nederland brengen wij €5,95 in rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Heb je voor 16:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL de bestelling
de volgende dag bij je thuis afleveren. Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan word je bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen. je hebt je product dan na bestellen binnen 2 tot 4 werkdagen in huis.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Al onze producten worden uit eigen voorraad geleverd. Hestay heeft bijna elk product op voorraad liggen, dit kun je herkennen op de product pagina aan de levertijd : “voor 16:00 besteld is morgen in huis!’’. Wanneer een product even niet op voorraad is loopt de levertijd afhankelijk van het product uiteen van 2 tot 20 werkdagen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende
levertijden?
We wachten tot de bestelling compleet is, zodat we deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, verzoeken we je twee afzonderlijke bestellingen te plaatsen.

Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou opgegeven verzendadres. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij je langs of levert de bezorger je bestelling bij de buren. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van PostNL en kun je je bestelling ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?
Ja, als je in je winkelwagen op de PostNL knop rechts in het scherm klikt kun je zelf je aflever tijd en datum kiezen. Je bestelling zal dan worden afgeleverd op het moment wat je zelf gekozen hebt.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, het kan natuurlijk voorkomen dat je een verkeerd product heeft besteld of gewoon simpel weg van gedachte bent veranderd en de aankoop wil terugdraaien. In dit geval kan je je bestelling binnen 30 dagen ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originelen verpakking terug sturen. Mocht het zo zijn dat je een verkeerd product en/of product met gebreken geleverd krijgt neem dan eerst contact met ons op.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Vertoont je bestelde product gebreken en/of ontvangt u een verkeerd product worden de retourverzendkosten door Hestay aan je vergoedt. Wil je een product retourneren om een andere reden zijn de kosten voor eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
je hebt het recht je bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op
restitutie vervalt na veertien werkdagen.

Mijn bestelling is niet compleet, verkeerd of beschadigd. Wat te doen?
Een fabricage fout of een fout in de order verwerking kan voorkomen. Mocht dit bij jou het geval zijn raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen je probleem zo snel en zo goed mogelijk oplossen. De eventuele retourneer kosten worden vanzelfsprekend aan je vergoedt.

Mijn filament is niet meer vacum verpakt, kan ik nog de filament steeds retourneren?
 
Ook wij snappen dat dit wel is voor kan komen. We beschikken bij Hestay’s over een vacuummachine dus dit is geen probleem. Wel rekenen we €2,- voor het opnieuw vacuumeren van de filament.